• (iOS) Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] apgaudinėja begalę visų

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ apgaudinėja begalę visų ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Koks puikus žaidimas! Tai tikrai vienas iš vaizdinių romanų siaubo žaidimų, kuris man patiktų. Ačiū kūrėjui. Man labai patiko siužeto linija, meninis stilius, BGM ir veikėjo charakteriai. Tęskite gerą darbą!

    Oi, turiu gerą grafiką ir visiškai gerus liūdnus, naudingus, laimingus, probleminius pasakojimus, kurie baigiasi skirtingais gerais mokymais, aš daug išmokstu, aš visiškai išmokstu atsistoti ačiū už gerą žaidimą, laukiu 2 sezono. nenustokite atnaujinti žaidimo

    Konkretus žodis, skirtas žemės paviršiaus taškui „po“ danguje ...

    Atrodo, kad įstrigo 1 skyriuje, kur sulaukiu telefono skambučio. Tai neleidžia man nuo jo spustelėti. Net bandžiau iš naujo paleisti tą skyriaus dalį ir ji vis tiek stringa. Bet kol kas tai gana gerai.

    Kai nuotraukoje pamačiau kruviną merginą, iškart ištryniau žaidimą.

    Google Indie Game Festival Top10 winning Visual Novel! Here comes a Visual Novel, filled with horror, youth, school and chat stories!

    Belgiška apdailos plyta WIENERBERGER TERCA Agora Zilvergrijs WDF.

    Tai puikus žaidimas su 7 mažomis baugiomis istorijomis. Priežastis, kodėl skiriu jai tik 4 žvaigždutes iš 5, yra ta, kad kai kurie vertimai į anglų kalbą yra nepatogūs ir nėra galimybės „praleisti“ anksčiau skaitytų istorijų dalių (jei bandote perskaityti 100% pabaigų). . Priešingu atveju tai yra tvirtas žaidimas. Pabandyk

    Sveiki, ačiū, kad padarėte tai buvo labai smagu! Buvo smagu atrasti paslapčių žaizdą po paslaptimis, nors iš tikrųjų ji man buvo šiek tiek sugadinta netyčia. Ak gerai. Charakterio dinamika žavi, o meno kūrinys man patinka. Nesu tikras, ar tai buvo sugalvota anksčiau, bet nors parinktis „Perdaryti“ veikia puikiai, skelbimų nerodoma. Tikimės ateityje pamatyti daugiau iš jūsų visų!

    Tai buvo netikėtai smagu ir šiek tiek liūdna, kai žaidžiau, bet man patiko bandyti išsiaiškinti, ką daryti, kad užbaigčiau skyrius, rekomenduoju atsisiųsti ir žaisti!

    Parsisiųsti Phantom of Opera - Mystery Visual Novel, Thriller APK ...

    My Night Life by Jonas Mekas - Goodreads

    Vertimas yra šiek tiek juokingas žaidimo metu, tačiau visos jame pateiktos istorijos yra gerai apgalvotos. Visi personažai yra mylimi ir apskritai šis žaidimas yra vienas iš mano mėgstamiausių.

    Šį žaidimą labai įdomu žaisti

    Mano draugas man tai rekomendavo, bet jis pasakė, kad mano telefone nėra tinkamos aparatinės įrangos. kokios aparatūros man reikia, kad šis žaidimas veiktų? Man labai patinka VN ir tikiuosi, kad jūs man atsakysite :)

    Nuobodu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :